Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Edita Tošnerová
Bc. Edita Tošnerová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza konkurence čerpacích stanic v oblasti Tábora, Sezimova Ústí a Plané nad Lužnicí. Zvoleným subjektem je čerpací stanice Shell. Konkurenci tvoří čerpací stanice Tank ONO, OMV a EuroOil. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část obsahuje základní teorii dané problematiky a postup v aplikační části. Aplikační část se zabývá analyzováním …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to perform an analysis of the competition relating to the petrol stations located in the areas surrounding the South Bohemian cities Tábor, Sezimovo Ústí and Planá nad Lužnicí. The main subject chosen for the purposes of this thesis is the Shell petrol station. The main competition of this particular petrol station is represented by the Tank ONO, OMV and EuroOil petrol …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/za75w/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOŠNEROVÁ, Edita. \textit{Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/09ca8t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza NATECH havárií objektu čerpací stanice
Matěj Kokoszka -
Marketingový plán čerpací stanice na zvýšení počtu zákazníků vybrané cílové skupiny
Lucie Šenkýřová -
Návrh umístění čerpací stanice
Olga Čulipa -
Podnikatelský plán „Provoz čerpací stanice v rámci franchisingové spolupráce“
Petr Kubíček -
The impact of e-mobility on petrol stations in the Czech Republic
Jan Kašpar -
Analýza marketingového mixu čerpací stanice
Barbora Balická -
Analýza konkurence čerpací stanice
Lukáš Louda -
Řízení osobních nákladů u konkrétní pobočky čerpací stanice OMV
Andrea Židlická