Společenská odpovědnost a temný turismus – Bc. Petra ŠMOLÍKOVÁ
Bc. Petra ŠMOLÍKOVÁ
Diplomová práce
Společenská odpovědnost a temný turismus
Social Responsibility and Dark Tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním společenské odpovědnosti a temného turismu. V teoretické části práce jsou definovány pojmy, které se vztahují k oblasti temného turismu a cestovního ruchu. Následující část je věnována společenské odpovědnosti jako součásti marketingu. V empirické části práce je provedena obsahová analýza webových stránek vybraných památek temného turismu z pohledu společenské odpovědnosti …víceAbstract:
This Master thesis deals with the perceprion of social responsibility and dark tourism. The theoretical part of the thesis defines the terms that relate to the field of dark tourism and tourism in general. The following section is devoted to social responsibility as a part of marketing. The empirical part of the thesis is a content analysis of websites of selected dark tourism sites from the perspective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMOLÍKOVÁ, Petra. Společenská odpovědnost a temný turismus. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní cestovní ruch jako netradiční forma turismu
Nováková Nováková -
Svatební turismus jako specifická forma cestovního ruchu
Pavlína Šedivá -
Sólo turismus jako specifická forma cestovního ruchu
Natálie Roubíčková -
Cestovní ruch v rámci EU - Filmový turismus
Kamila Čermáková -
Netradiční formy cestovního ruchu s důrazem na dobrovolnický cestovní ruch
Jakub Trembač -
Fenomén smrti jako atraktivita cestovního ruchu: temný turismus v Polsku
Adam Liška -
Cestovní ruch jako nástroj rozvoje venkova
Adriana Samcová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova