Nákupní chování spotřebitelů na trhu se zdravou výživou v České republice. – Kristýna Hráčková
Kristýna Hráčková
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů na trhu se zdravou výživou v České republice.
Shopping Behavior of Customers on the Health Food Market in Czech Republic
Abstract:
Hráčková, K., Nákupní chování spotřebitelů na trhu se zdravou výživou v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Tato bakalářská práce analyzuje chování spotřebitelů v České republice při nákupu a výběru potravin se zaměřením na zdravou výživu. Cílem práce je navrhnout doporučení pro subjekty na trhu se zdravou výživou, aby lépe uspokojovaly potřeby spotřebitelů a …moreAbstract:
Hráčková, K., Shopping behavior of customers on the health food market in Czech Republic. Bachelor thesis, Brno 2016.This bachelor thesis analyses consumer behaviour in buying and choosing food with a focus on healthy eating, in the Czech Republic. The aim of thesis is to suggest recommendations for subjects on health food market to better satisfy the needs of consumers and to gain new customers. Analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Netopil
- Reader: Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRÁČKOVÁ, Kristýna. \textit{Nákupní chování spotřebitelů na trhu se zdravou výživou v~České republice.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/09dpuj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights