Karina Kotulková
Master's thesis
Plán realizace výstavního projektu
Exhibition Project Implementation Plan
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem tvorby podnikatelského záměru a plánu realizace v neziskovém sektoru v oblasti kultury, konkrétně výstavnictví. Na základě teoretického rámce managementu a specifik kulturních projektů, vznikl koncept výstavy včetně doprovodného programu a podnikatelský plán jako nástroj pro komunikaci s potenciálními partnery. Formulaci podnikatelského a realizačního plánu předchází …moreAbstract:
The theme of this M.A. thesis covers a business plan creation and implementation in the non-profit sector, in the field of culture, specifically in organisation of exhibitions. The exhibition concept including accompanying activities along with a detailed business plan, which will be used for communication with potential partners, was created on the basis of a theoretical framework of management and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33827
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2012
- Supervisor: Lenka Švecová
- Reader: Lukáš Pomahač
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Změna marketingové strategie hotelu Art Deco Imperial v Praze
Iveta Kubejová -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád