Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce – Veronika Dondová
Veronika Dondová
Bakalářská práce
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Activation methods in the selected teaching unit
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývala aktivizačními metodami ve vybrané výukové jednotce. V bakalářské práci jsem se zaměřila na tři aktivizační metody – pexeso, myšlenkovou mapu a stavebnici. Dále jsem popisovala, co je to autismus a jak s autistickými žáky můžeme pracovat. Cílem mé bakalářské práce bylo ukázat a popsat přípravy aktivizačních metod nejen pro intaktní žáky. Vybrala jsem tři aktivizační …víceAbstract:
This bachelor thesis dealt with activation methods in a selected teaching unit. In my bachelor thesis I focused on three activation methods – on a memory game, a mind map and a kit. I also described what autism is and how we can work with such autistic pupils. The aim of my bachelor thesis was to show and describe the preparation of activation methods not only for intact pupils. I have chosen three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Jiří Šedivý, PhDr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Self-Regulation in Autism Spectrum Disorder
Muhammed Emin Karadeniz
Název
Vložil
Vloženo
Práva