Evaluace marketingové strategie vybrané organizace – Bc. Valeriya Sotnikova
Bc. Valeriya Sotnikova
Master's thesis
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Evaluation of marketing strategy in a selected organization
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématu marketingové strategie vybraného podniku. Pro účely práce byla vybrána firma Wizz Air Hungary Ltd. Cílem diplomové práce je na základě analýzy marketingové strategie vybraného podniku vytvořit doporučení směřující ke zlepšení jeho aktuální situace. Hypotézou práce je následující tvrzení: důvodem ekonomického úspěchu společnosti Wizz Air Hungary Ltd. je správně zvolená …moreAbstract:
The diploma thesis is dedicated to the topic of the marketing strategy of the selected company. The company Wizz Air Hungary Ltd. was chosen for the purposes of the work. The aim of the diploma thesis is to create recommendations aimed at improving its current situation based on the analysis of the marketing strategy of the selected company. The hypothesis of the work is the following statement: the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/mvqs3/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Event management vybrané akce
Vanessa OBERBERGEROVÁ