Evaluace marketingové strategie vybrané organizace – Bc. Valeriya Sotnikova
Bc. Valeriya Sotnikova
Diplomová práce
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Evaluation of marketing strategy in a selected organization
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématu marketingové strategie vybraného podniku. Pro účely práce byla vybrána firma Wizz Air Hungary Ltd. Cílem diplomové práce je na základě analýzy marketingové strategie vybraného podniku vytvořit doporučení směřující ke zlepšení jeho aktuální situace. Hypotézou práce je následující tvrzení: důvodem ekonomického úspěchu společnosti Wizz Air Hungary Ltd. je správně zvolená …víceAbstract:
The diploma thesis is dedicated to the topic of the marketing strategy of the selected company. The company Wizz Air Hungary Ltd. was chosen for the purposes of the work. The aim of the diploma thesis is to create recommendations aimed at improving its current situation based on the analysis of the marketing strategy of the selected company. The hypothesis of the work is the following statement: the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/mvqs3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOTNIKOVA, Valeriya. \textit{Evaluace marketingové strategie vybrané organizace}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/09hibu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Event management vybrané akce
Vanessa OBERBERGEROVÁ