Populismus v českém kontextu: Analýza rétorických strategií vybraného aktéra – Kristýna ANTOŠOVÁ
Kristýna ANTOŠOVÁ
Bakalářská práce
Populismus v českém kontextu: Analýza rétorických strategií vybraného aktéra
Populism in Czech context: Analysis of rhetoric strategies of selected actor
Anotace:
Předkládaná práce je kvalitativní analýzou rétorických strategií vybraného aktéra, kterým je v tomto případě současný český prezident Miloš Zeman. Tento aktér je často označován (médii či odbornou veřejností) za populistického politika kvůli svým výrokům. Cílem této práce je analyzovat rétorické strategie Miloše Zemana v rámci dvou prezidentských kampaní a zjistit, zda je možné na základě vybrané teorie …víceAbstract:
The presented thesis is a qualitative analysis of rhetoric strategies of a selected actor, which in this case is the current Czech president Miloš Zeman. This actor is often labeled (by media or by scientific public) as a populist politician due to his statements and expressions. The aim of this work is to analyse rhetorical strategies of Milos Zeman within two presidential election campaigns and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Krčál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANTOŠOVÁ, Kristýna. Populismus v českém kontextu: Analýza rétorických strategií vybraného aktéra. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Swing states a strategie kandidátů v prezidentských volbách v USA v roce 2016
Zuzana Knop-Kostková -
Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů
Jana Marešová -
Informační strategie boje proti dezinformaci: Přehledová studie vlivných technologických společností po prezidentských volbách v USA v roce 2016
Petr Ulrich -
Prezidentské volby v USA: analýza financování prezidentských voleb s ohledem na volby v roce 2008
Lenka Hrochová -
Předvolební prezidentské debaty v ČR: specifika a strategie řízení rozhovoru moderátorů s prezidentskými kandidáty
Petra HANUSOVÁ -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Mediální obraz V. Havla a V. Klause v období jejich II. prezidentské volby: komparativní obsahová analýza
Veronika Žurovcová -
Vladimír Čermák jako filosof a soudce (politická teorie V. Čermáka v judikatuře Ústavního soudu)
Jiří Baroš