Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka. – Veronika KROUPOVÁ
Veronika KROUPOVÁ
Bakalářská práce
Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.
The impact of the advertising campaign on the sales of products of pharmaceutical companies and its impact on the consumer.
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsem, za použití odborné literatury, věnovala pozornost marketingu, reklamě a souvisejícím procesům. Dále jsem popsala faktory, které ovlivňují spotřební chování zákazníka. V souvislosti s následnou analýzou dat jsem nastínila i zdravotní problematiku. V druhé části jsem vyhodnotila úspěšnost reklamních kampaní firmy Merck Serono v roce 2007 …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. In the first one, using secondary literature, I dealt with marketing, advertising and related processes. I have further described factors influencing consumer behaviour. In connection to the analysis of data I have briefly described the health issue. In the second part I have evaluated the success of advertising campaigns of the firm Merck Serono in 2007 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
12947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kozlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROUPOVÁ, Veronika. \textit{Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/09izar/.
Jak správně citovat práci
KROUPOVÁ, Veronika. Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Rehabilitace / Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Práce na příbuzné téma
-
Akutní respirační onemocnění jako zdravotní riziko pro zdravotnické záchranáře a jejich prevence
Ada Ermisová -
Provoz sportovního areálu během epidemie akutního respiračního onemocnění
Ema Varvažovská -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček
Název
Vložil
Vloženo
Práva