Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka. – Veronika KROUPOVÁ
Veronika KROUPOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.
The impact of the advertising campaign on the sales of products of pharmaceutical companies and its impact on the consumer.
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsem, za použití odborné literatury, věnovala pozornost marketingu, reklamě a souvisejícím procesům. Dále jsem popsala faktory, které ovlivňují spotřební chování zákazníka. V souvislosti s následnou analýzou dat jsem nastínila i zdravotní problematiku. V druhé části jsem vyhodnotila úspěšnost reklamních kampaní firmy Merck Serono v roce 2007 …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. In the first one, using secondary literature, I dealt with marketing, advertising and related processes. I have further described factors influencing consumer behaviour. In connection to the analysis of data I have briefly described the health issue. In the second part I have evaluated the success of advertising campaigns of the firm Merck Serono in 2007 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier:
12947
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Lucie Kozlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROUPOVÁ, Veronika. \textit{Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/09izar/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KROUPOVÁ, Veronika. Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / field:
Rehabilitation / Rehabilitation-Psychosocial Care for Handicapped Children, Adults and Seniors
Theses on a related topic
-
Akutní respirační onemocnění jako zdravotní riziko pro zdravotnické záchranáře a jejich prevence
Ada Ermisová -
Provoz sportovního areálu během epidemie akutního respiračního onemocnění
Ema Varvažovská -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights