Propagace (promotion) destinace Třebíč – Bc. Michaela POLENDOVÁ
Bc. Michaela POLENDOVÁ
Master's thesis
Propagace (promotion) destinace Třebíč
Promotion of destination Třebíč
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na Propagaci (promotion) destinace Třebíč. Hlavním cílem práce je identifikovat a zhodnotit současné nástroje propagování destinace Třebíč. Na základě analýzy současného stavu jsou dále navrhnuty možnosti vedoucí ke zlepšení a zvýšení povědomí o městě Třebíč jako o destinaci cestovního ruchu.Abstract:
The diploma thesis is focused on the promotion of Třebíč destination. The main objective of the thesis is to identify and assess the current tools for possible promotion of Třebíč destination. Based on the analysis of the current state, the possibilities to improve and increase awareness of Třebíč as a tourist destination are suggested.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLENDOVÁ, Michaela. \textit{Propagace (promotion) destinace Třebíč}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/09jheo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLENDOVÁ, Michaela. Propagace (promotion) destinace Třebíč. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights