Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin – Bc. Kateřina Stejskalová
Bc. Kateřina Stejskalová
Diplomová práce
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Consumer buying behavior when buying groceries online
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci faktorů ovlivňujících nákupní chování obyvatel ČR při online nákupu potravin. Literární rešerše se zabývá analýzou tématu online nákupu potravin, zahrnující základní terminologii spojenou s tímto procesem, význam online nakupování, nákupní chování spotřebitelů a faktory ovlivňující nákupní rozhodnutí. V empirické části je proveden kvantitativní výzkum pomocí …víceAbstract:
The thesis focuses on identifying factors influencing the purchasing behavior of Czech residents when buying groceries online. The literature review introduces the topic of online grocery shopping, describing basic terminology related to online grocery shopping, explaining the importance of online shopping, consumer buying behavior, and factors influencing buying behavior. The quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEJSKALOVÁ, Kateřina. \textit{Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/09kugk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková