Anna Macášková

Bakalářská práce

Data a jejich zpracování pro segmentaci a personalizaci v digitálním marketingu

Data and its use for the segmentation and personalization in the digital marketing
Anotace:
Závěrečná práce je věnována významu dat zejména z online prostředí pro digitální marketing. Úvodní část představuje čtenáři argumenty pro sběr a následné používání dat pro přesnou segmentaci a následnou smysluplnou personalizaci obsahu nebo nabídky. Součástí je teoretické představení klíčových marketingových nástrojů digitálního marketingu jako i vysvětlení marketingové evoluce jenž počíná Marketing …více
Abstract:
The work is devoted to the importance of data, especially from the online environment for its use in the digital marketing. The introductory part provides arguments for need of collecting and subsequent use of data for precise segmentation and subsequent meaningful personalization of the content or offer. It includes theoretical introductions of key tools of digital marketing as well as an explanation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85123