Miroslav MOJŽÍŠ

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy ABC Podlahy

The marketing strategy of ABC Podlahy
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl určit marketingovou strategii firmy ABC Podlahy tak, aby došlo ke zlepšení jejích sluţeb poskytovaných zákazníkům, zároveň odlišení se od konkurence, která je v oblasti, kde firma působí příliš velká. Firma nedostatečně vyuţívá svůj kapitál, a proto pomocí důkladné marketingové analýzy bylo zjištěno, kde jsou nedostatky firmy a jakými prostředky lze dosáhnout nápravy.
Abstract:
This Bachelor thesis's goal is to determine the marketing strategy in the company of ABC Podlahy, to make the outcome to improve their service to customers and to be better than other rivals in the business, because in the area where the company is situated, there are many of the same businesses around. The company doesn't use enough of their capital and thanks to a thorough marketing analysis it was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOJŽÍŠ, Miroslav. Marketingová strategie firmy ABC Podlahy . Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management