Marketingová strategie firmy ABC Podlahy – Miroslav MOJŽÍŠ
Miroslav MOJŽÍŠ
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy ABC Podlahy
The marketing strategy of ABC Podlahy
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl určit marketingovou strategii firmy ABC Podlahy tak, aby došlo ke zlepšení jejích sluţeb poskytovaných zákazníkům, zároveň odlišení se od konkurence, která je v oblasti, kde firma působí příliš velká. Firma nedostatečně vyuţívá svůj kapitál, a proto pomocí důkladné marketingové analýzy bylo zjištěno, kde jsou nedostatky firmy a jakými prostředky lze dosáhnout nápravy.Abstract:
This Bachelor thesis's goal is to determine the marketing strategy in the company of ABC Podlahy, to make the outcome to improve their service to customers and to be better than other rivals in the business, because in the area where the company is situated, there are many of the same businesses around. The company doesn't use enough of their capital and thanks to a thorough marketing analysis it was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOJŽÍŠ, Miroslav. Marketingová strategie firmy ABC Podlahy . Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová