Fotbalové kempy mládeže jako oblast podnikání – Tomáš Kaventa
Tomáš Kaventa
Bakalářská práce
Fotbalové kempy mládeže jako oblast podnikání
Youth Football Camps as an Area of Business
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zaměřit se na podnikatelskou činnost fotbalových kempů mládeže a pomocí nástrojů marketingového mixu přiblížit jejich propagaci, organizaci a průběh. V kapitole teoretický úvod do problematiky byly přiblíženy pojmy jako, management a marketing a s nimi související sportovní management a sportovní marketing, marketingový mix, podnikání, sportovní příprava mládeže, systém …víceAbstract:
The aim of this thesis was to focus on the business of football youth camps with the tools to bring marketing mix closer to their promotion, organization and running. In the chapter theoretical introduction into the issues were approached concepts like management and marketing, related sports management and sports marketing, marketing mix, business, youth sports training, education system of football …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Václav Svoboda
- Oponent: Petr Zezulčík
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management. / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek -
Využití nástrojů marketingového mixu pro založení mládežnického fotbalového kempu
Petr Zezulčík -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
Miroslava KOZÁKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova