Vztahy se zákazníky a jejich řízení – Bc. Michaela Hošková
Bc. Michaela Hošková
Bakalářská práce
Vztahy se zákazníky a jejich řízení
Relationships with customers and their management in pharmacies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM) v lékárnách. V první části je popsáno CRM, jeho dělení, definice a hlavní fáze CRM. Podrobněji je zde rozebráno navázání vztahů, rozvíjení vztahů a jeho ukončení. V další části je vymezen hodnotový management a jeho klíčové procesy. Poslední část je zaměřena na posilování vztahů se zákazníky v lékárnách. Ve vybraných lékárnách byl proveden …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with customer relationship management (CRM) in pharmacies. In the first part the CRM is described- its classifications, definitions and main phases. In more detail an establishment, development and ending of relationships are discussed. In the next section there are defined value management and its key processes. The last part is focused on strengthening relationships with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hošková, Michaela. Vztahy se zákazníky a jejich řízení. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Formy posilování vztahů se zákazníky na BtoC trzích
Michaela Hošková -
Formy péče o zákazníka
Lucie Bláhová -
Řízení vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích
Aneta Jehličková -
Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků
Lada Borecká -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Pavlína Krušoftová -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Kateřina Jandová -
Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory autoolejů a ostatních kapalin při posilování vztahů se zákazníky
Jakub Vacek -
Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky v logistice
Martin Kůla