Bc. Michaela Hošková

Bakalářská práce

Vztahy se zákazníky a jejich řízení

Relationships with customers and their management in pharmacies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM) v lékárnách. V první části je popsáno CRM, jeho dělení, definice a hlavní fáze CRM. Podrobněji je zde rozebráno navázání vztahů, rozvíjení vztahů a jeho ukončení. V další části je vymezen hodnotový management a jeho klíčové procesy. Poslední část je zaměřena na posilování vztahů se zákazníky v lékárnách. Ve vybraných lékárnách byl proveden …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer relationship management (CRM) in pharmacies. In the first part the CRM is described- its classifications, definitions and main phases. In more detail an establishment, development and ending of relationships are discussed. In the next section there are defined value management and its key processes. The last part is focused on strengthening relationships with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hošková, Michaela. Vztahy se zákazníky a jejich řízení. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků