Klára Hloupá
Bakalářská práce
Komunikační mix dané společnosti
Communication mix of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Komunikační mix dané společnosti" je rozdělena do dvou částí. V první části jsou definovány pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. Práce se věnuje podpoře prodeje ve formě promotion. Cílem bakalářské práce je prozkoumat problematiku přímé prezentace zboží okem zákazníků. V návaznosti na dotazníkové šetření bude vytvořen návrh na zlepšení efektivnosti podpory prodeje …víceAbstract:
The bachelor thesis on the topic "Communication mix of the selected company" is divided into two parts. The first part defines terms from the field of marketing and marketing mix. The thesis dedicades to sales support in the form of promotion. The aim of bachelor thesis is to explore the issue of the direct presentation of goods through the eyes of customers. In response to survey will be made a proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hloupá, Klára. Komunikační mix dané společnosti. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák