Klára Hloupá

Bakalářská práce

Komunikační mix dané společnosti

Communication mix of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Komunikační mix dané společnosti" je rozdělena do dvou částí. V první části jsou definovány pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. Práce se věnuje podpoře prodeje ve formě promotion. Cílem bakalářské práce je prozkoumat problematiku přímé prezentace zboží okem zákazníků. V návaznosti na dotazníkové šetření bude vytvořen návrh na zlepšení efektivnosti podpory prodeje …více
Abstract:
The bachelor thesis on the topic "Communication mix of the selected company" is divided into two parts. The first part defines terms from the field of marketing and marketing mix. The thesis dedicades to sales support in the form of promotion. The aim of bachelor thesis is to explore the issue of the direct presentation of goods through the eyes of customers. In response to survey will be made a proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hloupá, Klára. Komunikační mix dané společnosti. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní