Bc. Miloš Kubal

Master's thesis

Současné nástroje marketingové komunikace a jejich význam

Current Marketing Communications Instruments and their Importance
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou komunikací jako nástrojem marketingového mixu. První kapitola shrnuje teoretické předpoklady a cíle marketingové komunikace. Další kapitoly obsahují studie jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a využití těchto nástrojů na internetu. V poslední kapitole jsou presentovány trendy moderní marketingové komunikace. Práce obsahuje případové studie soustřeďující se na …more
Abstract:
This thessis deals with marketing communication as a tool of marketing mix. First chapter summarizes the theoretical basis and goals for understanding marketing communications proceses. Other chapters are studies of individual communication tools and using these tools on the Internet. Trends of modern marketing are presented in the last chapter. The thessis includes case studies, that are focused on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 10. 2011
  • Supervisor: Ing. Radka Olejárová
  • Reader: Ing. PhDr. Viktor Červený

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS