Současné nástroje marketingové komunikace a jejich význam – Bc. Miloš Kubal
Bc. Miloš Kubal
Master's thesis
Současné nástroje marketingové komunikace a jejich význam
Current Marketing Communications Instruments and their Importance
Anotácia:
Práce se zabývá marketingovou komunikací jako nástrojem marketingového mixu. První kapitola shrnuje teoretické předpoklady a cíle marketingové komunikace. Další kapitoly obsahují studie jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a využití těchto nástrojů na internetu. V poslední kapitole jsou presentovány trendy moderní marketingové komunikace. Práce obsahuje případové studie soustřeďující se na …viacAbstract:
This thessis deals with marketing communication as a tool of marketing mix. First chapter summarizes the theoretical basis and goals for understanding marketing communications proceses. Other chapters are studies of individual communication tools and using these tools on the Internet. Trends of modern marketing are presented in the last chapter. The thessis includes case studies, that are focused on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ikpid/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 10. 2011
- Vedúci: Ing. Radka Olejárová
- Oponent: Ing. PhDr. Viktor Červený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová