Vizuální styly filmových festivalů – Margarita Terekhova
Margarita Terekhova
Bakalářská práce
Vizuální styly filmových festivalů
Visual identities of film festivals
Anotace:
Zaměřením teto bakalářské práce je předvést filmové festivaly probíhající v České republice a prozkoumat jejích vizuální styl za posledních 3 až 5 let. Cílem bude nejen vytvořit rozsáhlou přehlídku grafických a audiovizuálních výstupů jednotlivých akcí, ale i pochopit, na jakém vizuálním stylu jsou založeny, jaké využívají grafické prvky, techniky, pravidla kompozice. Dalším cílem této práce je na …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to present film festivals taking place in the Czech Republic, as well as to take a closer look at their visual identity during the last 3 up to 5 years. I would like to create an extensive overview of the graphic and audiovisual creations of each event, but also to understand, how they have been made and what graphic elements, techniques and composition rules have been used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69675
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Jan Bubeníček
- Oponent: Hyu Nghia Phung
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69675
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
REC FEST v kontextu ostatních studentských filmových festivalů v Česku a na Slovensku
Tomáš Mokroluský -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita filmového festivalu Cinematik
Adriána Daneková -
Vizuální styl filmového festivalu
Jan Huňař -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti
Dominika Dušková