Komunikace a motivační klima – Bc. Michaela CHLOUPKOVÁ
Bc. Michaela CHLOUPKOVÁ
Master's thesis
Komunikace a motivační klima
Communication and motivational climate
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Komunikace a motivační klimatu se zabývá analýzou vnitřního klimatu a komunikace ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je firemní pobočka UniCall Communication Group s. r. o. Firma patří k jedné z největších společností působících v oblasti telemarketingu. Cílem práce je analyzovat motivační klima a inetrní komunikaci ve společnosti, definovat potenciální problémy v těchto …viacAbstract:
This thesis entitled Communication and motivational climate deals with the analysis of internal climate and communication in a selected company. The analyzed company is the corporate branch of UniCall Communication Group Ltd., which belongs to one of the largest companies operating in the sphere of telemarketing. The aim of the thesis is to analyze the climate of motivation and communication in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Darja Holátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLOUPKOVÁ, Michaela. Komunikace a motivační klima. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a motivační klima ve vybrané organizaci
Zuzana ŠOFKOVÁ -
Komunbikace a tvorba notivačního vnitropodnikového klimatu
Eva DIVIŠOVÁ -
Význam vnitropodnikové komunikace
Helena Jurečková -
Komunikace a motivační klima ve vybrané organizaci
Zuzana ŠOFKOVÁ -
Motivační klima v organizaci
Petr BRÉM -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Názov
Vložil
Vložené
Práva