Jiří Kyncl

Master's thesis

Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy

Visual communication, corporate identity and their influence on management of companies
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou vizuální komunikace a corporate identity ve vztahu k managementu firmy. Definuji základní termíny jako jsou komunikace, vizuální komunikace, firemní styl. Ve druhé části práce jsem sestavil jakýsi návod a soubor doporučení pro management zejména menších firem, který by jim měl pomoci orientovat se v problematice corporate identity a firemního stylu. Tato …more
Abstract:
In my diploma thesis I'm dealing with questions of visual communication and corporate identity in connection with company's management. At first I briefly characterize termins connected with this topic such as communication, visual communication, corporate identity. In the second part of my thesis I made a set of advices and recommendations for management of small companies, which should help them …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Libor Krsek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26762

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management

Theses on a related topic

All theses