Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury – BcA. Daniela Peclová
BcA. Daniela Peclová
Master's thesis
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Marketing research of audience of cultural events in Brno and the region. Identification and characterization of audience of the early music and its potential in multiplier effects of culture
Abstract:
Diplomová práce s názvem Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury je sociologickým průzkumem, který si klade za cíl definovat strukturu návštěvníků produkcí staré hudby v oblasti demografických, sociografických a psychografických ukazatelů. Dalším cílem práce je definovat …moreAbstract:
Master thesis titled Marketing research of audience of cultural events in Brno and the region. Identification and characterization of audience of the early music and its potential in multiplier effects of culture is sociological survey, which aims to define the structure of the visitors of ancient music on demographic, psychographic and sociographic indicators. Another aim is to define potential production …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/q9lvt/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Kristýna Štěpánková
- Reader: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D., Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECLOVÁ, Daniela. \textit{Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2015. Available from: https://theses.cz/id/0an3ua/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/q9lvt/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
Multiplier effects of space exploration and exploitation
Tomáš Harašta -
Evaluation and Comparison of the Effects of Value Creation for the Selected Czech and Chinese Company
Huanyu Li -
COMMUNITY-BASE TOURISM AND THE EMPOWERMENT OF LOCAL WOMEN CASE STUDY FROM NORTHERN IRAN
Rayeheh ASGHARPOUR GOLROODBARI -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Tvorba rešerše k marketingu kultury
Kristýna Vondráčková -
Návrh marketingového plánu Ruského střediska vědy a kultury
Aurika Bugaeva -
Analýza lidských zdrojů a firemní kultury
Jana Grossmannová