Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury – BcA. Daniela Peclová
BcA. Daniela Peclová
Diplomová práce
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Marketing research of audience of cultural events in Brno and the region. Identification and characterization of audience of the early music and its potential in multiplier effects of culture
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury je sociologickým průzkumem, který si klade za cíl definovat strukturu návštěvníků produkcí staré hudby v oblasti demografických, sociografických a psychografických ukazatelů. Dalším cílem práce je definovat …víceAbstract:
Master thesis titled Marketing research of audience of cultural events in Brno and the region. Identification and characterization of audience of the early music and its potential in multiplier effects of culture is sociological survey, which aims to define the structure of the visitors of ancient music on demographic, psychographic and sociographic indicators. Another aim is to define potential production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/q9lvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Kristýna Štěpánková
- Oponent: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D., Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECLOVÁ, Daniela. \textit{Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury}. Online. Diplomová práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0an3ua/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/q9lvt/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Multiplier effects of space exploration and exploitation
Tomáš Harašta -
Evaluation and Comparison of the Effects of Value Creation for the Selected Czech and Chinese Company
Huanyu Li -
COMMUNITY-BASE TOURISM AND THE EMPOWERMENT OF LOCAL WOMEN CASE STUDY FROM NORTHERN IRAN
Rayeheh ASGHARPOUR GOLROODBARI -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Tvorba rešerše k marketingu kultury
Kristýna Vondráčková -
Návrh marketingového plánu Ruského střediska vědy a kultury
Aurika Bugaeva -
Analýza lidských zdrojů a firemní kultury
Jana Grossmannová