Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ. – Bc. Olga Ondrušová
Bc. Olga Ondrušová
Diplomová práce
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
The influence of reading workshop on development of reading with understanding of children at speech therapy elementary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě základní školy. Zaměřuje se na využití metody „dílny čtení“, jejímž cílem je právě výchova přemýšlivého čtenáře. Obsahuje čtyři kapitoly, z toho tři teoretické. První kapitola se zabývá čtenářskou gramotností, ve druhé kapitole je rozebíráno čtení a čtenářství. Jsou uvedeny etapy budování vztahu dítěte ke čtení …víceAbstract:
The diploma thesis is concerned on question about development of reading with comprehension by the children in the logopaedic class of elementary school. It concentrates on using the methods named „reading workshop“, its aim is the education of thinking reader. The diploma thesis includes four parts, three theoretical. The first part is concerned on reading literacy, the second part analyses reading …víceKlíčová slova
Čtenářská gramotnost čtení čtení s porozuměním narušení komunikačních schopností dílna čtení logopedická třída žák se speciálními vzdělávacími potřebami Reading literacy reading reading with comprehension communication disability reading workshop the logopaedic class the pupil with special educational Leeds
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ahnza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ