Výchovný styl a autonomní motivace k učení u žáků 2. stupně základní školy – Mgr. Alžběta Gilíková
Mgr. Alžběta Gilíková
Master's thesis
Výchovný styl a autonomní motivace k učení u žáků 2. stupně základní školy
Parenting style and autonomous motivation for learning in 2nd stage primary school students
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zmapovat vztah podpory autonomie ze strany rodičů a autonomní motivace k učení u žáků staršího školního věku. Výzkumný soubor tvořilo 174 respondentů základních škol ve Středočeském kraji a Praze ve věku 12–15 let (m = 13,17), z toho bylo 78 dívek a 96 chlapců. Byl použit kvantitativní výzkumný design a zvoleny metody Škála vnímání rodičovské autonomní podpory (P-PASS) a …moreAbstract:
The goal of this master thesis was to explore correlation between autonomy-supportive parenting and autonomous motivation for learning in 2nd stage primary school students. Sample consisted of 174 respondents from which 78 were girls and 96 were boys with age ranging from 12 to 15 (M = 13,17) who were coming from primary schools from Central Bohemia and Prague in Czech Republic. Qualitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g6st8/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Reader: Mgr. Helena Klimusová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Podpora Palestinské autonomie ze strany Evropské unie a její vnímání
Natálie TENGLER -
Utváření autonomie v adolescenci v kontextu rodinných vztahů
Anna KUBASKOVÁ -
Podpora autonomie klientů v domovech pro seniory
Adéla ŠEBESTOVÁ -
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Rodičovský styl výchovy versus podpora aktivního přístupu k životu
Martin Halenka -
Vliv rodičovského stylu výchovy na utváření a preferenci vlastního výchovného stylu adolescentů
Jakub KŘÍŽ -
Vliv výchovy na pracovní prostředí: Souvislost mezi výchovným stylem a stylem vedení ve firmě
Andrea Talafantová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat