Energetická gramotnost ve výuce SOŠ – Martina OBORNÁ
Martina OBORNÁ
Bakalářská práce
Energetická gramotnost ve výuce SOŠ
Energy literacy in high school teaching
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje Energetické gramotnosti a skládá se z teoretické i praktické části. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu energetická gramotnost. Obsahuje také náhled do Rámcových vzdělávacích programů středního odborného vzdělávání a Školních vzdělávacích programů vybraných oborů s vymezením možného prostoru pro výuku v oblasti energetické gramotnosti. Následují základní informace …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to Energy Literacy and consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on defining the concept of energy literacy. It also contains an overview of the Framework Educational Program of Secondary Vocational Education and the School Educational Program of selected fields, with the definition of possible space for teaching in the field of energy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čestmír Serafín, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBORNÁ, Martina. Energetická gramotnost ve výuce SOŠ. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Komparace zájmu o pornografii žáků základních a středních škol a klientů zařízení ústavní a ochranné výchovy
Adam Sobol -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Zájem žáků základních a středních škol o vyučovací předměty přírodopis a biologie
Anna KORYŤÁKOVÁ -
Jak učitelé (ne)přicházejí o iluze. Proměna představ o učitelství očima začínajících učitelů
Kateřina Mužíková -
Subjektivní teorie učitelů o podpoře žáků v procesu učení
Tereza Kybová -
Studenti v roli učitele a jejich představa o ideálních rolích v online výuce
Šárka Florianová -
Zjišťování subjektivních teorií vybrané skupiny učitelů o biofilní orientaci vzdělávání
Petra Vystrčilová -
Energetická gramotnost ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Pavlína Wágnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva