Monika Jelínková

Bachelor's thesis

Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o

Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o.
Abstract:
V mé závěrečné bakalářské práci, která mě název Analýza marketingové strategie ve společnosti Premium Fashion Brands jsem se rozhodla věnovat samotnému pojmu marketingová strategie, objasnění funkce a významu marketingové strategie a jeho charakteristiky. Sekundárním cílem mé práce je analýza teoretických principů teorie marketingu a analýza marketingové strategie zkoumaného subjektu. Výsledkem tohoto …more
Abstract:
In my final bachelor thesis entitled Analysis of Marketing Strategy at Premium Fashion Brands, I decided to devote myself to the notion of marketing strategy, clarification of the function and importance of marketing strategy and its characteristics. The secondary goal of my bachelor thesis is to analyze the theoretical principles of marketing theory and analyze the marketing strategy of the subject …more
Abstract:
V mojej záverečnej bakalárskej práci, ktorá ma názov Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands som sa rozhodla venovať samotnému pojmu marketingová stratégia, objasnenie funkcie a významu marketingovej stratégie a jeho charakteristiky. Sekundárnym cieľom mojej bakalárskej práce je analýza teoretických princípov teórie marketingu a analýza marketingovej stratégie skúmaného …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Patrik Bob

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75843