Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu – Bc. Pavel Chýle
Bc. Pavel Chýle
Diplomová práce
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Alliance as a Competitive Advantage of Medium-Sized Family Enterprises on the Czech Market
Anotace:
Ve své diplomové práci se budu zabývat vlastním založením aliance, sloučení nákupů více organizací na trhu se stavebními materiály. Popisem důvodu založení, díky tlaku řetězců a expandující konkurence. Výběrem možností vzájemných partnerství, jejich výhody a nevýhody, včetně finálního výběru a vlastního založení společnosti Aliance českých stavebnin s.r.o. Popisem historie partnerství a aliancí v České …víceAbstract:
In my dissertation I will deal with the establishment of an alliance, merging the purchases of several organizations in the building materials market. Describes the reason for the establishment, thanks to the pressure of the chains and expanding competition. By choosing the possibilities of mutual partnerships, their advantages and disadvantages, including the final selection and the establishment …víceKlíčová slova
Aliance Strategické partnerství Konkurenční výhoda Aliance českých stavebnin SWOT PEST Strategické analýza Marketingový plán Finanční plán Trh stavebních materiálů Alliance Strategic partnership Competitive advantage Alliance of Czech building materials Strategic analysis Marketing plan Financial plan Building materials market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m5b50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Trh s nerostnými surovinami v Jihoafrické republice
Tatiana Mykhailova -
Causes and consequences of crisis on the market for secondary raw materials.
Ivana Gojišová -
Ekonomický model zavedení nových smart materiálů na trh
Tomáš Pala -
Evropský trh žárovzdorných materiálů
Petra Faltýnková -
Světový trh s žáruvzdorným vyzdívkovým materiálem do cementárenských pecí se zaměřením na švédskou firmu Höganäs Bjuf AB
Jana Macigová -
Návrh digitální marketingové strategie podniku působícím na trhu prodeje stavebních materiálů v ČR
Michal Balažovič -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Možnosti společného zpracování odpadních materiálů vznikajících při zpracování přírodního kamene a stavebních odpadů na územích obcí
Václav Vachuška