Kreativní ekonomika: historie, současnost a trendy – Bc. Dominika MOULISOVÁ
Bc. Dominika MOULISOVÁ
Master's thesis
Kreativní ekonomika: historie, současnost a trendy
Creative economy: history, present and trends
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřená na kreativní ekonomiku, její historii, současnost a trendy. Cílem diplomové práce je zhodnotit význam a vývoj kreativní ekonomiky v ČR a ve světě, identifikovat příležitosti a hrozby v souvislosti s rozvojem digitálních technologií a zhodnotit kreativní ekonomiku ve vybrané oblasti. První část diplomové práce je zaměřená na teoretické vymezení pojmu "kreativní ekonomika …moreAbstract:
This master´s thesis is focused on the creative economy, its history, present and trends. The aim of the master´s thesis is to evaluate the importance and development of the creative economy in the Czech Republic and in the world, to identify opportunities and threats in connection with the development of digital technologies and to evaluate the creative economy in the selected area. The first part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Prof. Ing. Lilia Dvořáková, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOULISOVÁ, Dominika. Kreativní ekonomika: historie, současnost a trendy. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Anna Vocelová