Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o. – Tereza Vurbsová
Tereza Vurbsová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
Marketing strategy of the company Pinkie originals s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro značku Pinkie originals s.r.o. Dílčím cílem práce je budování značky, udržení (případně zvýšení) povědomí o značce a udržení si stálých zákazníků. Marketingová strategie zahrnuje marketingový mix, SWOT analýzu, komunikační mix, marketingový výzkum trhu a analýzu konkurence. Úkolem je zjistit, jak si firma v tuto chvíli vede, zhodnotit …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to design a comprehensive marketing strategy for the brand Pinkie originals s.r.o. Additionally, the paper aims to introduce strategies for an effective brand-building, maintaining (or even increasing) brand awareness and for retaining brand's existing customers. The proposed marketing strategy includes marketing & communication mix, SWOT analysis, market research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec