Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o. – Tereza Vurbsová
Tereza Vurbsová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
Marketing strategy of the company Pinkie originals s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro značku Pinkie originals s.r.o. Dílčím cílem práce je budování značky, udržení (případně zvýšení) povědomí o značce a udržení si stálých zákazníků. Marketingová strategie zahrnuje marketingový mix, SWOT analýzu, komunikační mix, marketingový výzkum trhu a analýzu konkurence. Úkolem je zjistit, jak si firma v tuto chvíli vede, zhodnotit …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to design a comprehensive marketing strategy for the brand Pinkie originals s.r.o. Additionally, the paper aims to introduce strategies for an effective brand-building, maintaining (or even increasing) brand awareness and for retaining brand's existing customers. The proposed marketing strategy includes marketing & communication mix, SWOT analysis, market research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Adam Polášek, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec