Markéta Křížová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro novou oděvní značku

Marketing Strategy Design for a New Clothing Brand
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro nově vznikající oděvní značku na českém trhu. V teoretické části jsou popsány principy tvorby marketingové strategie a jednotlivých analýz sloužících k vypracování situační analýzy podniku. Následující kapitola je věnována charakteristice vybrané oděvní značky a analýzy jejího vnějšího i vnitřního prostředí. Pro primární výzkum je …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to design a marketing strategy for a new clothing brand in the Czech market. The theoretical part describes the principles of creating a marketing strategy and individual analyzes used to develop a situational analysis of the company. The following chapter is focused on the characteristics of the selected clothing brand and the analysis of its external and internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
  • Vedoucí: Ivan Šotkovský
  • Oponent: Mikuláš Hurta

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod