David Ticháček

Diplomová práce

Aspekty svícení ve virtuálním prostoru

Aspects of Lighting in Virtual Space

Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám způsoby, jakými je možné přistupovat k zasvětlováníscén ve virtuálním prostoru. Snažím se předložit celkový pohled na problematiku simulace osvětlení v real-time aplikacích z pohledu tvůrce osvětlení scény, tedy člověka, který spoluvytváří estetickou kvalitu obrazu. Nejprve v práci popisuji základní principy vytváření počítačem generovaného obrazu, základní mechanismy …více
Abstract:
My diploma thesis deals with the ways in which it is possible to approach the lighting of scenes in virtual space. It attempts to present an overall view of the lighting simulation in real-time applications from the point of view of the scene lighting artist, i.e., the person who co-creates the aesthetic quality of the image. First, in the work, I describe the basic principles of creating a computer …více
 

Klíčová slova

rasterizace

Klíčová slova

3D technologie

Klíčová slova

kyberprostor

Klíčová slova

světelná technika
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 9. 2022
  • Vedoucí: Antonín WEISER
  • Oponent: Klaus FUXJÄGER

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 1. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera

Práce na příbuzné téma