Aspekty svícení ve virtuálním prostoru – David Ticháček
David Ticháček
Diplomová práce
Aspekty svícení ve virtuálním prostoru
Aspects of Lighting in Virtual Space
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám způsoby, jakými je možné přistupovat k zasvětlováníscén ve virtuálním prostoru. Snažím se předložit celkový pohled na problematiku simulace osvětlení v real-time aplikacích z pohledu tvůrce osvětlení scény, tedy člověka, který spoluvytváří estetickou kvalitu obrazu. Nejprve v práci popisuji základní principy vytváření počítačem generovaného obrazu, základní mechanismy …víceAbstract:
My diploma thesis deals with the ways in which it is possible to approach the lighting of scenes in virtual space. It attempts to present an overall view of the lighting simulation in real-time applications from the point of view of the scene lighting artist, i.e., the person who co-creates the aesthetic quality of the image. First, in the work, I describe the basic principles of creating a computer …víceKlíčová slova
rasterizaceKlíčová slova
3D technologieKlíčová slova
kyberprostorKlíčová slova
světelná technika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18069
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2022
- Vedoucí: Antonín WEISER
- Oponent: Klaus FUXJÄGER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 1. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Rekonstrukce 3D tvarů ve fotometrickém stereu
Karel Chládek -
Světlo ve 3D digitální animaci
Jakub Brokl