Rozvoj osobnosti dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole s využitím metod kritického myšlení. – Štěpánka ORSZULIKOVÁ
Štěpánka ORSZULIKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj osobnosti dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole s využitím metod kritického myšlení.
Personality development of children in kindergarten with special educational needs using the methods of critical thinking
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, zda lze rozvíjet předškolní děti se speciálními vzdělávacími potřebami za pomocí metod kritického myšlení. Zejména se jedná o metody, které rozvíjejí osobnost dítěte ve všech oblastech vývoje, sluchovou, zrakovou percepci, rozumovou oblast, řeč, analyticko-syntetické myšlení, logické myšlení, matematickou a čtenářskou pregramotnost. Teoretická část se zaměřuje …víceAbstract:
My bachelor thesis is concerned about options if it is possible and how to develop pre-school children with special educational needs with the methods of critical thinking. I am especially writing about methods which are developing personality of child in every area of child development such as auditive, visual perception, intellectual area, language, analytic-synthetic thinking, logical thinking, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ORSZULIKOVÁ, Štěpánka. \textit{Rozvoj osobnosti dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole s využitím metod kritického myšlení.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0c2rlw/.
Jak správně citovat práci
ORSZULIKOVÁ, Štěpánka. Rozvoj osobnosti dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole s využitím metod kritického myšlení.. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková