Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio – Bc. Lukáš Žáček
Bc. Lukáš Žáček
Diplomová práce
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Comparative study of Czech and foreign web based project that supports a similar product portfolio
Anotace:
Nosným tématem práce je online marketing a jeho využití v automobilovém průmyslu. Z odborných pramenů je sestaven pohled na využití internetu ve firmách zabývajících se prodejem či výrobou osobních automobilů, optikou různých marketingových mixů. Mezi zákaznicky nejoblíbenější součást webových prezentací automobilek patří konfigurátory vozů, které poskytují zákazníkům ucelené informace o produktovém …víceAbstract:
The main topic of the thesis is an online marketing and its use in the automotive industry. From expert sources is assembled view of the use of the Internet in companies engaged in sale or manufacturing of cars, with optic of different marketing mixes. Car Configurators are among the most popular parts of manufacturer´s websites. They provide customers with comprehensive information on the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zeazo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Web3 strategy for automotive brand
Tereza Pluhařová -
Pozice značky Škoda ve světovém automobilovém průmyslu: případová studie " Škoda na švédském trhu"
Anna Tomšová -
Pozice značky Škoda ve světovém automobilovém průmyslu: případová studie " Škoda na švédském trhu"
Anna Tomšová -
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
Martina Drábková -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu
Michaela Důrková -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk