Marketingová analýza hotelu Ametyst – Bc. Anastassiya Pukhalskaya
Bc. Anastassiya Pukhalskaya
Bachelor's thesis
Marketingová analýza hotelu Ametyst
Marketing analysis of the Hotel Ametyst
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést marketingovou analýzu hotelu Ametyst a na základě zjištěných výsledků předložit návrhy a doporučení pro zlepšení stávajícího postavení hotelu na cílovém trhu. K dílčím cílům bakalářské práce patří zpracování jednotlivých výše uvedených analýz, zjištění názoru respondentů a provedení strukturovaného rozhovoru s manažerem hotelu Ametyst. V textu bakalářské práce …moreAbstract:
The main objective of this bachelor’s thesis is to carry out a marketing analysis of the Hotel Ametyst and, based on the results found, to submit proposals and recommendations for improving the hotel's current position in the target market. The secondary objectives of the bachelor’s thesis include the processing of the above analyses, finding the opinion of the respondents and conducting a structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/pgdyt/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Cestovní ruch a golf v ČR
Eva Snížková -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza vybrané značky
Johanna Holá -
Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky
Helena Poulová