Maloobchodní prodejny vietnamské komunity – Phuong Lan NGUYEN
Phuong Lan NGUYEN
Bakalářská práce
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Retail stores vietnamese community
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vymezit charakteristické znaky maloobchodních prodejen vietnamské komunity, zpracovat PEST analýzu a SWOT analýzu podnikání vietnamské komunity v maloobchodě a navrhnout vhodná doporučení pro další praxi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kde v teoretické části jsou vymezeny pojmy jako obchod a maloobchod. Dále je zde vysvětleno okolí maloobchodního podniku …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to define the characteristics of the retail outlets of the Vietnamese community, to develop a PEST analysis and SWOT analysis of the Vietnamese community's retail business and suggest appropriate recommendations for further practice. The thesis is divided into theoretical and practical parts, where the theoretical part defines the terms such as shop and retail. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYEN, Phuong Lan. Maloobchodní prodejny vietnamské komunity. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
Žaneta Polášková -
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Návrh marketingovej komunikácie pre vybraný maloobchod
Simona Brejková -
Návrhy strategií pro maloobchod s dárkovým zbožím
David Pleva -
Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě
Karolína Molková