Monika BENDLOVÁ

Bakalářská práce

Integrace rytmických a poslechových cvičení na ZŠ

Integration of rhytmical and listening exercises in elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá integrací rytmických a poslechových cvičení na základní škole po stránce teoretické i praktické. Teoretická část obsahuje obecné pojednání o rytmu a poslechu, a to jak v hodinách hudební výchovy, tak i v každodenním životě jedince. Dále nahlíží na tuto problematiku z hlediska jejího zpracování v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a v neposlední řadě se …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the integration of rhytmical and listening exercises in elementary school, both theoretically and practically. The theoretical part includes gene-ral discussion about rhythm and listening - in music lessons, and in the daily life of the individual. It also focuses on the issue in terms of its processing in the Framework Educational Programme for Basic Education, and finally …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Ašenbrenerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BENDLOVÁ, Monika. Integrace rytmických a poslechových cvičení na ZŠ. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta