Integrace rytmických a poslechových cvičení na ZŠ – Monika BENDLOVÁ
Monika BENDLOVÁ
Bakalářská práce
Integrace rytmických a poslechových cvičení na ZŠ
Integration of rhytmical and listening exercises in elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá integrací rytmických a poslechových cvičení na základní škole po stránce teoretické i praktické. Teoretická část obsahuje obecné pojednání o rytmu a poslechu, a to jak v hodinách hudební výchovy, tak i v každodenním životě jedince. Dále nahlíží na tuto problematiku z hlediska jejího zpracování v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a v neposlední řadě se …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the integration of rhytmical and listening exercises in elementary school, both theoretically and practically. The theoretical part includes gene-ral discussion about rhythm and listening - in music lessons, and in the daily life of the individual. It also focuses on the issue in terms of its processing in the Framework Educational Programme for Basic Education, and finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Ašenbrenerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENDLOVÁ, Monika. Integrace rytmických a poslechových cvičení na ZŠ. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební výchova (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodické postupy z vybraných kapitol hudební výchovy
Jan SUCHÁNEK -
Metodické postupy a specifika výuky hry na klavír u dospělých začátečníků
Gabriela KUČEROVÁ -
Metodické postupy používané při výuce hry na klarinet
Leo Dvořák -
Ed Soph a jeho postupy ve výuce hry na bicí soupravu II.
Martin Kleibl -
Metodické postupy vybraných klavírních pedagogů při výuce klavírního díla Wolfganga Amadea Mozarta
Klára HAŠPICOVÁ -
Harmonizace písní pro žáky 1. stupně ZŠ a její praktické využití v hodinách hudební výchovy
Barbora Mikovcová -
Pracovní listy pro nadané žáky v hudební výchově na druhém stupni ZŠ
Lucie Lašová Podmelová -
Pracovní listy jako učební pomůcka pro rozvoj osobnostních a sociálních dovedností žáka v hodinách občanské výchovy
Linda Skalníková