Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech – Aneta Zelenková
Aneta Zelenková
Bachelor's thesis
Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech
Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events
Abstract:
This bachelor's thesis on the topic of Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events analyses the reasons for students' participation in fashion events and the support provided by their university. The theoretical part defines the concepts of fashion, fashion marketing, internal communications and consumer behaviour. One part of the theory is dedicated …moreAbstract:
Bakalářská práce na téma Motivace evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech analyzuje důvody účasti studentů na módních eventech a podporu, kterou jim poskytuje jejich univerzita. Teoretická část definuje pojmy fashion, fashion marketing, interní komunikace a spotřebitelské chování. Součástí teoretické části je i metodika práce, ve které je stanoven cíl výzkumu, …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELENKOVÁ, Aneta. \textit{Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/0cc5tw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zelenková, Aneta. Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu
Eva Böhmová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Návrh marketingové komunikace pro módního designéra
Dat Vu Thanh -
Analýza marketingové komunikace módní značky
Adam Halík -
Marketingová komunikace módní značky Represent
Filip Hájek -
Marketing módneho umelca a jeho značky
Nikola Petrušková -
Marketingová komunikace módní značky Hennes & Mauritz
Veronika Jobbová