Nikola Petrušková

Diplomová práce

Marketing módneho umelca a jeho značky

Marketing módního umělce a jeho značky
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá brandingem a marketingovou komunikací módních návrhářů a tvůrců módních značek na českém trhu. Práce odhaluje, jak se vybraní módní umělci staví k brandingu své značky, trendem v módním marketingu a kterými marketingovými nástroji komunikují svou značku k zákazníkům. Hlavní metodou sběru dat jsou polo-strukturované rozhovory právě s módními umělci. Tato metoda je doplněna …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on branding and marketing communication of fashion designers and creators of fashion designs on the Czech market. The work reveals how chosen fashion artists conceive branding of their products, their opinion on fashion trends and which marketing tools they use to communicate their brands to customers. The main method of data collection is a semi-structured interview with …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá brandingom a marketingovou komunikáciou módnych návrhárov a tvorcov módnych značiek na českom trhu. Práca odhaľuje, ako sa vybraní módni umelci stavajú k brandingu svojej značky, trendom v módnom marketingu a ktorými marketingovými nástrojmi komunikujú svoju značku k zákazníkom. Hlavnou metódou zberu dát sú polo-štruktúrované rozhovory práve s módnymi tvorcami. Táto …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82176

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management