Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech – Aneta Zelenková
Aneta Zelenková
Bakalářská práce
Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech
Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events
Abstract:
This bachelor's thesis on the topic of Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events analyses the reasons for students' participation in fashion events and the support provided by their university. The theoretical part defines the concepts of fashion, fashion marketing, internal communications and consumer behaviour. One part of the theory is dedicated …víceAbstract:
Bakalářská práce na téma Motivace evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech analyzuje důvody účasti studentů na módních eventech a podporu, kterou jim poskytuje jejich univerzita. Teoretická část definuje pojmy fashion, fashion marketing, interní komunikace a spotřebitelské chování. Součástí teoretické části je i metodika práce, ve které je stanoven cíl výzkumu, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENKOVÁ, Aneta. \textit{Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/0cc5tw/.
Jak správně citovat práci
Zelenková, Aneta. Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu
Eva Böhmová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Návrh marketingové komunikace pro módního designéra
Dat Vu Thanh -
Analýza marketingové komunikace módní značky
Adam Halík -
Marketingová komunikace módní značky Represent
Filip Hájek -
Marketing módneho umelca a jeho značky
Nikola Petrušková -
Marketingová komunikace módní značky Hennes & Mauritz
Veronika Jobbová