Anhelina DIDYKOVÁ

Bakalářská práce

Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitele

The Role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí sociálních médií a nákupním chováním spotřebitele na těchto sociálních médiích. V teoretická část představuje autorka základní pojmy související s marketingovým mixem, spotřebitelem, nákupním chováním a sociálními médii. Dále zde byli představeny vybrané druhy sociálních médií a uvedeny výhody a nevýhody propagace služeb na sociálních médiích. V praktické části …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the role of social media and consumer buying behavior on these social media. In the theoretical part, the author presents basic terms related to the marketing mix, the consumer, purchasing behavior and social media. Furthermore, selected types of social media were presented and the advantages and disadvantages of promoting services on social media were presented. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DIDYKOVÁ, Anhelina. Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitele. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností