Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a. s. – David Venený
David Venený
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a. s.
The Analysis of the Marketing Acitivites of the Football Club FASTAV Zlin, a. s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy sportovního marketingu, marketingového mixu ve sportu, rozebrány jednotlivé marketingové trendy s využitím v sociálních sítích a organizační struktura organizace. Praktická část zahrnuje představení fotbalového klubu, popis majetkové a organizační struktury …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing of the football club FASTAV Zlín, a.s. The theoretical part clarifies some basic terms dealing with marketing as such, marketing mix in the sport, trends in marketing using social media and the structure of the organization. The practical part includes a presentation of the football club, a description of the structure of marketing proprieties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Venený, David. Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a. s.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Interakční styl trenérů mládeže FC Fastav Zlín
Petr ZAPLETAL -
Komunikační plán FC FASTAV Zlín
Lukáš Pantálek -
Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín
Martina Kalinayová -
Návrh strategie udržitelnosti tréninkového centra fotbalového klubu FC Trinity Zlín
Lucie HRUBÁ -
Analýza útočné fáze FC Fastav Zlín v mužské a dorostenecké kategorii ve fotbale
Tomáš POZNAR -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková