Bc. Martina Kalinayová

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín

Proposal of the Marketing Communication Plan for 100th Anniversary of FC Fastav Zlin
Anotace:
Práce popisuje marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Fastav Zlín. S využitím kvalitativního výzkumu, hloubkového rozhovoru se zástupci klubu práce zkoumá, jaké komunikační nástroje klub využívá, které z nich jsou pro něj nejdůležitější a jaké jsou plány pro oslavu výročí. Následně pomocí kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníků zjišťuje, jak fanoušci klubu vnímají jednotlivé nástroje …více
Abstract:
Diploma thesis describes marketing communication of a football club Fastav Zlin. Qualitative and quantitative research is used, applying semi-structured in-depth interview of employees in order to map all the tools used in marketing communication, importance of each to club and planed activities related to anniversary celebration. This is followed with quantitative questionnaire among fans of the club …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kalinayová, Martina. Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace