Propojení algoritmizace s matematickou gramotností ve výuce na 1. stupni ZŠ – Tereza KVAPILÍKOVÁ
Tereza KVAPILÍKOVÁ
Diplomová práce
Propojení algoritmizace s matematickou gramotností ve výuce na 1. stupni ZŠ
Linking algorithmization with mathematical literacy in teaching at the first level of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá propojením algoritmizace s matematickou gramotností ve výuce na 1. stupni základní školy. Hlavním cílem je analyzovat a zhodnotit propojení informatického myšlení s matematickou gramotností a zjistit, jak lze složky informatického myšlení efektivně začlenit do výuky matematiky. Práce se zaměřuje na konkrétní výukové aktivity, které propojují informatické a matematické koncepty …víceAbstract:
This thesis focuses on the integration of algorithmization with mathematical literacy in primary school education. The main goal is to analyze and evaluate the connection between computational thinking and mathematical literacy and to explore how elements of computational thinking can be effectively incorporated into mathematics teaching. The thesis examines specific teaching activities that combine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KVAPILÍKOVÁ, Tereza. Propojení algoritmizace s matematickou gramotností ve výuce na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2025. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj matematické gramotnosti v rámci úloh nového pojetí informatiky na 1. stupni základních škol
Pavlína SEIDLOVÁ -
Digitální identita ve výuce: Praktické aktivity pro rozvoj digitálních dovedností ve vzdělávání
Veronika MARKOVÁ -
Algoritmické úlohy pro VEX 123 a jeho využití ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ.
Adéla HAMŘÍKOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Žák s diabetem 1. typu při hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Kateřina HORVÁTHOVÁ